Som om det inte fanns någonting att förlora, som om det inte fanns någonting att förstöra


Åh, November förlåt! Här blev det inte många inlägg. Nej livet rullar faktiskt på som vanligt, eller nästan. Då och då pirrar det till i mig och jag ler så förbannat fånigt. Jag mår nog ändå ganska bra just nu. Jag försöker få dagarna att gå och jag längtar mest till det som komma skall. Centrum har äntligen fyllts med julbelysning och på tisdagsfikan med Sussie drack jag julmust.
Denna veckan tränar vi knappt något alls, det är ganska skönt. Skolan är också lugn för tillfället. Kallt är det dock! så in i bomben! ibland tittar solen fram fast det följs alltid av en regning och blåsig kväll. Så jag kurar hemma och äventyr blir det alltså mycket lite av. Till helgen åker jag nog till Vittsjö.
Ni märker, livet är lugnt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0