We could keep trying but things will never change.


Okej! jag tror ni har väntat tillräckligt länge. Funderade på att hålla ut i en vecka men hey, spelar det någon roll egentligen?
Veckan har väll inte precis varit så där överdrivet festlig. Det mesta av lovet vilade jag bort och när jag inte gjorde det så var jag på IKEA, hos ögonläkare eller tränade. typ.
I torsdags åkte jag till Malmö. I fredags kom Josefin hit vilket ledde till lite shopping för mig, desto mer för josefin. Efter världens softaste kväll följde en ganska kalasig natt. Vi trillade in på inkonst, såg The Embassy och sedan vidare till KB.
Det var förbannat roligt! och jag vet liksom inte riktigt varför.

åh, inte värstabästa comeback-inlägget här då ju. Äh, lev with it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0