Det går kvällar ibland när jag inte ens undrar vad du gör.


Det har blivit höst och även fast solen sken idag så får jag känslan av att det nog var den sista dagen. Nu ärre halsduk som gäller och ska jag köpa kläder ska det vara koftor och tjocka tjöjor! Med hösten kommer även Lars Winnerbäck. Alltid. Så är det bara. Hade glömt hur bra han är. Hur fin han är. Han också.
Min pappa är också fin. Han fyller år idag. Grattis på dig. Jag firade ju honom lite i förväg i måndags men får se till att träffa honom i helgen också.
I övrigt är det fint. Riktigt fint faktist. Vet inte varför. Hade svårt att somna inatt, låg och filosoferade. Jag skyller på fullmånen, fast kanske har jag bara mycket att fundelisera över. Inget fel i det.
Skolfotot idag var fär jäkla roligt. Jag vet inte riktigt vad vi gjorde. Det blev någon slags planking. Jag låg på ett bord, Natalie låg över mig, Henrik var en pumpa..ja ni vet. hmhm. Det blev nog bra.

Här är en ful fisk.


Nej det var två.

Jag ser dina drömmar sakta lossna från mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0