You don't want me you just like the attention


Asså sjuuuuuuuuuukt så mycket loueyblogg ni får nu för tiden! Glada leeesare hoppas jag.
Okej sjukaste grejen hände precis! (ja!jagöverdriver!) Skulle laga kyckling, (Stinas-omnågonundrade) och sätter på ugnen. Sätter mig i mitt rum och väntar på att ugnen ska bli varm nog (200°C-omnågonundrade). Jag reser mig och går in i köken, just då klickar ugnen, 200°C. Hej! jagharvärstatajmingenidag!!
Livet är annars lagom festligt just nu, jag klagar inte. Jag sprang bra på träningen idag och är så där flummigt trött hela tiden. Skämten är på låg nivå och pratar du med mig så är chansen stor att jag inte lyssnar. 

På Möllan kan man sitta och mysa en fredagskväll. tydligen.


I´m not your toy!

This isn't another girl meets boy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0