Ett snedsteg av förlåt som jag förlät


Ibland är man glad och ibland är man ledsen. Ibland kan man vara både glad och ledsen på en gång. Kan det till och med vara roligt att vara ledsen?
JAA! Idag är jag dålig på att inleda inlägg. Ni som känner igen ovanstående kan få en litenklapppåaxeln och förstår då också kopplingen när jag berättar att jag förmodligen glider in på klubben imorgon. typ.
Jag vet att jag ofta klagar över det faktum att jag inte har så mycket festligt att berätta om. Idag har jag det. Susanna tatuerade sig idag. (Slänger nog upp ett foto här så fort hon tillåter mig att fotografera henne.) Händelsen var spännande på många vis. Delvis för att det var festligt att se hur nervös hon var men också hur nervös jag blev.
Jag förstår inte bloggen. Jag minns inte vad jag har gjort idag. synd.  
En fika hann jag i alla fall också med idag. Det var trevligt.

Lite ofestligt inlägg. Här kommer ett skämt;
"Gud var alltså bodybuilder på Adam & Evas tid?" klavertrampet


Inga toner kan förklara hur jag mår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0