Vi verkar leva på samma planet, men vi lever knappast i samma världar.


Det är torsdag, det vet ni om. Jag har tagit ett bad och tänker spendera resten av dagen i soffan. Kanske tar jag mig i kragen, tvättar lite, städar lite och sånt. Fast helst sitter jag kvar här.
(några timmar senare) Jag tog mig i kragen. Tvättade, sorterade och allt det där. Lägenheten är ändå fruktansvärt stökig! men av en bra anledning. Sen kände jag mig jäkligt trött på garderoben, inga pengar så jag klippte lite och heyhey! lite nya outfits. Annars är jag ganska trött på mig själv.  Kanske på grund av det där med garderoben, hoppas det blir bättre nurrå.
Vännerna är trevliga. Vissa har dåliga dagar men hey, vem har inte det?. Andra kramar mig som aldrig förr och Susanna övertalar mig till en massa grejs.
Imorgon tar jag nog tag i resten av lägenheten. Fan vad jag uppför mig.

Kan någon komma hit så att jag kan fotografera lite!! #tröttpåmigsjälv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0