Oh I wish i grew up the second i first held you in my arms

..och det går på, som så det ska göra. När man lever och låter det gå. För vi är i Rimforsa ich det är inte cool, inte egentligen. För det är litet och ICA säljer skumtomtar i storpack för tio kroner. Men annars är det fint. Aron bor här och Anneli också. Pojken från Linköping förde mig hit, det gör mig glad. Han gör mig lycklig. Så det är bra, det går bra nu, så som man säger.
Det är svårt att vara hipster så en klyftig påg. Att hitta låtar som inte finns, det är inte lätt och ingen kan förstå smärtan som man måste utstå. En annan sa att, att inte vara mainstream börjar bli mainstream. Så vad gör man? jag låter frågan hänga kvar som ett frågetecken över era hipsterliv.
I övrigt så är det fredag som gäller. Vi tar med oss skivor och skapar dans på SWEAT här i Linköping. Det är min andra spelning och jag är faktistk fett nervös. Men utstyrsel har inhandlats och trots pressen, som jag ändå har ställt på mig själv, så är jag otroligt, fettninjabananaspepp! det blir fint.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0