Säg; jag ger mig nu! Ska du med å flya?


Okej världen! nu har ni fått hänga länge nog! Förhoppningsvis har ni hängt på roliga ställen för att fira det nya året. Det har jag (finövergångright?)! Jag åkte till pojken i Linköping, vilken var den där julklappen jag pratade om och sen fick jag lite (läs;mycket) kärlek också. Hur som helst, jag störde linköpingsfolk på Platens bar och lyckades trots knasiga linköpings gator inte bli påkörd. Det hela avslutades med att pojken fyllde 20år. Gammelmormor skrattade åt oss och lillebror brottade (nästan) ner mig. Det var förbannat trevligt och fjärillarna och de rosa molnen stannar kvar.
Jaja, 2011. Jag är nöjd. Den senaste tiden har jag har till och med kallat det för "det bästa året någonsin!". Jag orkar inte gör en hel resumé över året, fast det bör inte vara något nederlag för er, ni har ju ändå varit där. På bloggen, över intranätet, facetoface eller kroppmotkropp. Tack för det.
Äh, vä fän, jäg ä nöjd.


Ska du med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0