Ge mig en kyss innan du går, en kyss att bygga en dröm på...


Puuh, skolan är ju som vanligt jobbig nu när det börjar närma sig betygs-sättning. Dock känns det faktiskt som om betygen kommer bli riktigt bra i år. 
Träningen går också bra, idag tränade jag med Paul och Pette. Man kände sig ju lite liten, hehe. 
Sen är ju resten av vardagen fylld av gitarrspel inför konserten på torsdag och Lucia-övning tills på fredag. För övrigt så har jag också en muntlig bokrecension imrogon. Dock var boken jag läste riktigt bra så det blir nog inga problem.
Jag föröker vara positiv här!!






 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi ska nog se den lilla konserten på torsdag ;)

2008-12-10 @ 08:27:11
Postat av: Anonym

postat av josefin

2008-12-10 @ 08:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0