HTS.


Dagen har varit väldigt intressant må jag säga,  jag är nog för ung för det uttrcket!?.
Men om jag ska flytta till sommaren så måste jag ju börja växa upp, och det gäller även språket. Jag ska tas på allvar!
Ja, hur som helst. Förmiddagen spenderade jag på HTS på besök.
Och jag har nog bestämt mig för Natur nu :)
Lärarna verkade trevliga (alla förutom en!) och det var till och med en som redan visste mitt namn. Ja, det finns nog fördelar med storebröder ändå. Ja i alla fall om de är duktiga som min (höhö)

Haha, och Oscar, Ha! Jennifer frågade honom om han tänkte gå på Internationella och han svarade;
" Jag tror att mina kunskaper eliminerar den möjligheten"
Haha Klassiker!



P.S: Är det positivt att se ut som en porrig lärare?
:S

Usch jag missade Julkalender, men som tur finns ju SVT play.
Tummen upp för teknikutvecklingen! (Y)

I wanna be great like Elvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0