It´s times like this you learn to love again.


Jag har fortfarande inte köpt några julklappar alls!
Detta är ett stort stressmoment för mig, men jag vet ialla fall precis vad jag ska köpa och det är faktiskt lite lugnande.

Igår var jag så himla onyttig,
Vi skulle kolla på Sunes Jul (- Som förövrigt är super bra)  i skolan och jag kunde inte hejda mig själv så jag köpte lite godis. Detta resulterade till att jag fick super högt blodsocker och mådde illa hela resten av dagen.
Jag ska aldrig mer äta godis!

Självklart kände jag jordskalvet igår.
Jag är faktiskt väldigt glad att jag inte missade det.
Fast jag blev ju lite rädd också.

Nej, nu kommer bussen.'

Tjillevippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0