It's perfectly fine for you to dance around naked,

when you´re all by your self.


Idag spelade jag+ några andra elever innebandy mot lärarna, vilket är lite av en tradition. Vår 9 är ju faktiskt lite känd för att bryta traditioner (lucia-tåget) Men denna gången höll vi oss till traditionen, (med en twist)

Vi förlorade dock, lite tragiskt kan man väll säga.
Men, och det är ett stort och avgörande men, vi hade jätteroligt!
Enligt mig är det, det som är viktigtast.




Kötta var vårt motto och kötta gjorde vi, synd bara att vi missade bollen.


Nu har jag äntligen inhandlat alla mina julklappar, bra blev dom också.
Jag är så nöjd med mig själv idag.
Jag började fundera på om jag skulle skriva julklappsrim, men eftersom ingen annan i famlijen riktigt nappade på det så blev det inte så,

Även om jag kom på detta braiga rimmet,

Du har börjat träna hårt
Och musklerna de växer fort.
Här får du lite hjälp på traven.
Men glöm nu ej att hålla garden.


Nu åker jag snart till björket,
Jag är en sån tönt :S


+ jag kom in på FIG i Malmö!

Kommentarer
Postat av: josefin

använd det rimmet helt klart :D

2008-12-20 @ 10:40:02
URL: http://jousefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0