Julklappsvisk, tröjförminskning och blodsockerproblem.


Jag har tidigare sagt att jag visste precis vad jag skulle köpa i julklapp till folk, men inte tänkte jag då på att jag har konkurenter. För det visade sig att Jojje hade köpt min julklapps idée till mamma. (bokstavligt talat.) Dock kom han med lite nya förslag till mig, så vi stod alltså där och viskade om mammas julklappar när vi plötligt märker att hon ligger och vilar i soffan brevid, sicken blåsning!

Mamma har förestn förstört min tröja idag.
Den var gjord av bomull och det hade mamma glömt, resten kan du nog räkna ut själv.
XXXXXXXXXXXS!

Nu har jag ju nämt alla ord i min rubrik utom blodsockerproblem, men det kommer här!
För hela veckan har mitt blocksocker gått upp och ner som en jojjo.
Först högt typ 25.6 sen lågt 1.9, usch jag blir ju så trött-!

HejSvej, leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0