Do you take the non belivers?


Lalalalalaaa. 
Denna härliga dag har jag spenderat hos Frida, ja eller till mesta del vid Gundrastorpsbadplats.
Nilla var också där och vi solade så in i bomben, och det var så varmt att till och med Frida badade mer än en gång :O
För er som inte känner Frida kan jag berätta att det är mycket MYCKET ovlanligt ;).
Sen uppdaterade Frida och Nilla mig med lite skvaller, jag är ju helt lost!
Efter ett tag kom någon på den brillianta idéen (dubbel stavning) att ha film kväll ikväll och så blir det nog.
Filmen ska bli en skräckis (inte min favorit), som de andra lyckades övertala mig till..
Jaja, efter många dopp och brända ben cyklade vi hem och åt Persiko-aprikos kräm och sen cyklade jag hem.
 

Louise Arvidsson sa en gång:
-" Världen är mycket bättre när man ser den genom ett par solglasögon. Jag menar de hjälper inte bara mot solen, gräset ser grönare ut, himlen är blåare, jag är brunare, du är brunare och så ser det ju häftigt ut också."





'Cause I´m a non beliver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0