En av alla dom..




Jag är en av alla dom som skriver låtar, läser dikt och sjunger sånger.
Jag är en av alla dom som skrivit ner sin hemlighet för många gånger.
Minst hundra gånger om.
Jag är en av alla dom som drabbas, då och då, av nåt jag vill förklara.
Jag är en av alla dom som faktiskt aldrig riktigt bara ville vara
en av alla dom.
Jag vill vara lite mer för Dig inatt.


Söndag.
Igår åkte jag, mamma, Jojje och John till åhus för att heja på när Peter spelade beachhandboll.
Det var väll kul men inte så intressant att skriva om.


Måndag
Idag ska jag inte göra något särskilt, kanske byta strängar å gitarren (måste lära mig hur man gör :S )
Sen ska jag packa inför Stockholm (Y).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0