Josefin, du är en gris!

Torsdag
Idag fick jag inte anstränga mig alls (order från tränaren) men jag åkte ner till träningen ändå.
Mest för att vara lite social och för att planera Stockholm och Håkan Hellström :)
Det blev såklart en konstig träning, (pga Josefin) ;) Vi prövade den nya staven (- Amen Josefin sätt på den nu då!) och den nya släggan. Jag tyckter faktiskt att Hanna ska satsa på stav ;)
Sen skulle de springa 100m och Josefin bara stod och pratade, så jag puttade henne så att hon skulle börja springa.
Hon blev nog lite chockad för hon lät som en gris :S Vilket fick mig att tänka tillbaka på Hej Rymden avsnitt 9 där Wallin upptäcker att Ulf är en SLB (svenskt låglandsboskap) alltså en ko.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0