Love to run..

Firefox AK.

Blääbläblä,
Idag bestämde jag mig för att ut och springa en runda (dålig idée) Eftersom jag kände att jag behövde träna upp mig för 3km i skolan.
Allt kändes jättebra i circa 2.5 km men sen fick jag håll, och det gjorde så ont att jag trodde jag skulle spy.
Jag är verkligen inte gjort för långdistans.

Har föresten inte berättat om igår.
Igår var jag i helsingborg igen, men jag tävlade inte.
Så jag spenderade tiden åt att heja på mina kära klubbkompisar (mfl) och jämföra min ipod med marcus.
Enligt mig är min klart mycket bättre även om den är 4 gånger mindre än Marcus.
På vägen hem kom jag på den brillianta (stavning) idéen att stanna och köpa godis på Gotteboet. Men de hade tyvärr stängt, så jag utbrast desperat - Men vad gör vi nu?. Som om hela världen hade gått under.
Men som tur var hade Candy airplane öppet och jag fick mitt efterlängtade godis. 



Nu är jag hypersvettig och måste gå i duschen. (intresseklubben antecknar). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0