Player 2008



Åhus beachhandboll 2008

Denna härliga tisdag har jag spenderat i Åhus med Frida och familj :)
Vi kollade på när Bjärnums P.93 och P.95 spelade beachhandboll, vilket var mycket trevligt.
Vi träffade även Hanna och Josefin R på stranden, alltid lika mysigt <3
Frida och jag hade fått snygga Player 2008 band av Stefan och det innebar ju total extrem status.
Ingela fick ett Tränare kort och vi funderade på att ta ett lagfoto, det var ju faktiskt obligatoriskt för alla lag. Men vi struntade i det eftersom vi var bara två Players ;)
När vi inte hade något att göra så följde vi efter (spionerade på) en brat, som förövrigt också spelade beachhandboll. Vilket såklart var otroligt kul ;)
Hur som helst det gick väll helt okej för bjärnums spelarna, jag vet inte riktigt om de är nöjda men jag tyckte de var duktiga.


När jag kom hem stack jag direkt till träningen, jag tog det väldigt lungt och var nog ganska osocial.
Förlåt för det. :/

På fredag blir det Håkan med systrarna Pettersson <3
 


Kommentarer
Postat av: josefin

hååååååååkan (!)

vad gör vi om det nu trots allt inte är gratis:O

2008-07-16 @ 22:09:27
URL: http://jousefin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, kul att läsa din blogg :D puss <3

2009-02-03 @ 18:05:29
Postat av: Anonym

Oj, glömde skriva att det är från Frida ;)

2009-02-03 @ 18:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0