There is a war between us.


Mobiler, väskor, spikskor och katter.
Idag var det först bestämt att jag och mamma skulle åka till Åhus.
Men när vi hade kommit till Kristianstad såg vi att hela Åhus var täkt av moln.
Så vi åkte till Biltema istället och köpte en rullande väska till mig. Så nu är jag redo för stockholm!
På vägen hem stannade vi hos mormor och fikade. De hade fått kattungar och vi fick en. Nu får vi se hur det går.
Den jäkeln bet och rev mig hela vägen hem Aaaj!

När vi kom hem försökte lägga in musik på min mobil, jag kan säga att det var inte lätt.
Sen tränade jag, träffade lite folk som man inte sett på ett tag. Dock blev det inte så mycket snack med dom :/
Jag spenderade hela träningen i längdhoppsgropen med Josefin P.


Jag har även kommit på att skolan snart börjar :O
och det gillar inte jag. Jag saknar ioch för sig mina vänner.
Men sen när nian är slut, då ska man välja gymnasie. Det känns som om man bara kastas ut i vuxen världen.
Jag är ingen vuxen!
Jag vill vara som Peter Pan!

En lite parantes.

Kommentarer
Postat av: josefin

du glömde jens och eva ;)

2008-07-30 @ 10:10:11
URL: http://jousefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0