Time passes slowly

Bob Dylan

Varför vaknar man för tidigt på sommarlov?
Denna dag har varit en riktig slappedag, och jag har faktiskt inget emot det.
Jag bestämde mig för att gå en runda ner till sjön. På vägen ner hittade jag både blåbär och hallon, mums!
Tips nr.1 Gå inte barfota i gummistövlar det kan leda till skoskav.

 


Sen åkte jag och mamma ner till styrketräningslokalen och jag spacklade alla hål i väggarna medans mamma la golv.
Jag kan berätta för alla Vittsjö friidrottare att det faktiskt kommer bli jättefint (Y).
Det finns hopp!
Jag har även sett färdigt på alla Hej Rymden avsnitten, Tack Josefin.

Kommentarer
Postat av: josefin

:), när är det tänkt att vi ska måla där? känns som att jag inte alls har varit så delaktig i "projektet"..

2008-07-09 @ 21:14:40
URL: http://jousefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0