Visst känns det fint att va vid liv en dag till?


Håkan Hellström.


Himmel vilken helg!

Denna helgen har varit helt fantastiskt kul, ooh jag saknar redan.¨
Först tävlade jag i längd och blev 3a på 5.13 dock med fel ben. Eller mitt gamla ben :S ( Hmm? )
Sen stressade jag in i duschen och missade prisutdelningen men som tur var kom den snälle trebykillen och tog mitt pris. Men då tog Josefin priset som ett halsband för hon tyckte att den matchade hennes outfit. Förestn vore det ju häftigt att ha en medalj som varit på Håkan Hellströms konsert. ;)
Jaja, sen åkte vi då till konserten, ååh gud var det bra!
Sen åt vi på restaurang och drack mjölk precis som fantomen.
När vi var mätta och Agneta och Tommy hade smakat på allas mat åkte vi till deras stuga och jag sov sedan där.
P.S Det var en mycket fin stuga, speciellt toaletten. (Y)

På lördagen tävlade jag i 100m och blev 2a på 12.99, nytt personligtreckord.
Och nu är jag hemma.
Bilden på mig är inte klippt, Josefin Pettersson är bara så bra på att fota.

Kommentarer
Postat av: josefin

man kan ju inte säga annat än heelt underbart :)

2008-07-20 @ 19:56:01
URL: http://jousefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0