I mitten av en hurricane.


Idag har det varit ett riktigt hemskt väder, och en riktigt tråkig dag har det också blivit. Folk tycks tycka att jag är konstig och jag fick en jobbig kommentar om att jag skriver olika låt texter på bilddagboken. Det är tydligen töntigt och skitjobbigt (enligt vissa).
Allvarligt talat borde jag ju inte bry mig, eller hur?
men det gör jag nog ändå...


Ikväll ska jag träna, puuh det kommer bli KALLT!
Annars kommer jag plugga tjockt mycket, och det är tjock med jobbigt, (jag såg ett Öga rött förra veckan)



A gecko is a gecko and a rat is a rat.
A no is a no is a no, I don´t like that.
HA! In your face!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ta ingen skit, hälsningar grynet!

2008-11-18 @ 10:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0