Jag ser det snöar, det var väll roligt. Hurra!


När jag vaknade imorse fick jag till min förvåning se att det låg en massa snö på vår gräsmatta, shit det är snart jul blev min första tanke, och det är läskigt!
Så jag passade på att gå ut och fotografera lite, dock blev det väldigt misslyckat då jag frös så mycket att jag skakade och bilderna blev ju såklart suddiga.
- All I want for Chirstmas is a systemkamera!


Nu bli det kallt om tassarna Mjaue!

Snart börjar tävlingarna och på tal om det så tränade jag i Växjö igår.
- Den gröna staden
Det var trevligt, och en massa jobbigt!

Och och och....
Kristina berättade att vår klass ska åka till Magnarp nästa år! 
SMILE!  

Kommentarer
Postat av: josefin

jag ska nog köpa en stystemkamera på mellandagsrean ;) . om inget annat kan vi ju shoppa tillsammans :D

2008-11-22 @ 16:01:34
URL: http://jousefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0