Karl-Johan?


HJÄLP!
Det är snart jul, det är inte klokt!
Nu måste man ju snart börja köpa juklappar. Fast i och för sig så är det ju faktiskt ganska trevligt. Ja, och det är ju faktiskt ganska mysigt med snön också och julskylltning och julkalender.
Just det, julkalendern!
Det är ju Anders och Måns som ska ha den i år, tjoo vad kul det ska bli. Tummen upp för denna julen (Y)

Idag har jag julpysslat med klassen, och vi kommer nog tjäna en del :)
Sen åkte jag till småbarnens träning för att filma lite.
Det kommer bli en bra film!
Hur som helst så var de små barnen jättemysiga, dock verkade det inte som om de uppskattade mina insatser på träningen. Hmm,

Nu ska jag kanske titta lite på 90210, man måste ju hänga med lite i Tv-världen också.



Dagens tips;
- Äta bör man annars dör man.!

Kommentarer
Postat av: Anna

tihi du är sjukt söt i glasögon!

(och jag tror faktiskt att det ligger ganska mycket sanning i ditt påstående, det där med höga krav ligger nog tusan i släkten. Menmen, vi får göra det bästa vi kan av det :D) <3

2008-11-25 @ 18:13:36
URL: http://abstraktion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0