Keep the hurt at bay


Hata...

Idag var HTS, Hässleholms tekniska skola, på vår skola för att berätta om HTS;s linjer. Spännande. Först NV och INT och sen Teknik och estet.  Det blir nog NV, sorry Josefin.
Vi hade faktiskt en vikarie på svenskan, alltid lika spännande.
Gun, (världens konstigaste namn) blev det. Trevlig människa men hon säger inte så mycket,
Frida, Nilla och Erika (ibland även marcus) försöker få ut små hemlisar ur mig.
Uh, jag tycker inte om hemlisar, men jag måste ju vara en bra vän (Y)!

Idag måste jag slagit något slags reckord,
Jag har tuggat 5 tuggumi idag, och inget av dom var mina, från början alltså.
Jag bara fick dom, KANON (Y)! 
PLUS att jag har börjat med ett nytt projekt, ; att vifta på öronen.

På kvällen tränade jag (lite)  :)

..dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0