Tarzan i lingonskogen part ll


Söndagar is the shit!
Idag har jag tränat och trots att vi sprang vilse så var det väldigt roligt. Vi var till och med ute på sjön i en båt som satt fast i isen. Plus att jag äntligen kom ihåg att ta med kameran och vi har nu ännu mer material till vår lilla film (Y).

Sen åkte Josefin P med mig hem och vå åt müsli och duschade sen bar det av till klubbstugan och där skar vi sill och grönsaker, det var lite äckligt. men var gör man inte för sin klubb. Elin joinade också :)
Efter det åkte jag, Josse och mamma hem och då kom Agneta också. Vi plockade lingonris i mängder och kottar förståss- Det finns extremt många kottar i skogen!
Mjaue följde med och han fick bli lite av en modell ute i skogen.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0