Vissa dagar bli inte riktigt som man tänkt,

men de kan vara riktigt bra ändå. :)

Idag är det tisdag, visst är det mysigt.
Vi hade fysik prov på morgonen, och jag tycker faktiskt om fysik!
Då är det väll ändå bra att gå Naturvetenskap ?
På Lucia-lektionen dansade vi, först gick det riktigt bra. Men sen fick jag blackout eller något för sen var jag totalt lost.

På kvällen åkte jag till den efterlängtade kost-föreläsningen.
Riktigt bra var det, men jag kände att jag redan hade hört allt.
Efter föreläsningen skulle jag på en liten tisdags-fest hos Elise. (det är ju studiedag imorgon.)
Men först skulle jag hem till Frida eftersom natten skulle spenderas där.
Så jag åkte hem till Frida, lämnade mina grejer och satte mig för att vänta på att josefin och Hanna skulle komma. Dock ringde Josefin efter 20 minuter och sa att det inte blev någon fest och att de skulle åka hem.
Jag fick då lite panik eftersom Frida var på cup och det kändes lite olustigt att sitta kvar hos henne helst ensam.
Så jag åkte hem, Misslyckat eller hur?



Men jag är glad ändå,
tack vare tee med socker
(fy på mig)

Jo, föresten jag träffade Pettes nya flickvän ikväll.
En trevlig människa, sa inte så mycket dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0