Bara ett sår till så kanske tiden läker det.



Ordet plugga känns så uttjatat!


På biologin fick jag utbrott, vilket inte alls är likt mig. Därför blev dom som jag fick utbrott på chockade och slutade, en effektiv teknik. Där efter skrattade jag dock åt mig själv och allas miner. Hmm, jag är väll inte en sån person som ska ha utbrott, det passar inte riktigt in i min image. :P
På hemkunskapen åt jag sur surdeg, det är SKITÄCKLIGT! (intresseklubben antecknar)
På Engelskan hade vi prov och det var i allmänhet kanske lätt, med några svåra inslag dock. (intresseklubben överhettas!) Och jag är super trött på detta vädret! Jag vill ha sol eller snö, japp that´s right SNÖ!

Imorgon ska jag vara arg, jag ska vara jättearg. De lovade jag Frida och Nilla, de sa att jag skulle vara så arg så arg så.
En svår uppgift för någon som mig. Vi ska skälla ut två personer som jag inte vågar nämna i detta blogginlägg. Det är topphemligt fram till imorgon. Men imorgon blir det andra bullar ska jag be och få tala om.

Nu ska jag trötta ut mig själv på kemi och sedan belöna mig med Grey´s Anatomy.
Som förövrigt ÄGER!


Kommentarer
Postat av: Anna Arvidsson.

vilken söt bild! :)

2008-10-18 @ 23:37:45
URL: http://abstraktion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0