Du vet att verkligheten är inte alltid så verklig.



Jag gillar lördags-träningar.
De är kanonmysiga och alldeles lagom långa. Sen kan jag ju inte precis klaga på sällskapet heller. Fast jag gillar inte vädret, det har i och för sig inget med träningen att göra eftersom vi tränar inomhus. Men jag fick ju cykla hem.
När jag kom hem letade jag Foo Fighters låtar med matchande chords och tillslut blev det "Times like these".


Nu är jag uttråkad och det bästa att se på TV är "stjärnor på is" och allvarligt talat så känns det inte så lockande.
Nej nu ska jag ta tag i mig själv och läsa min bok. Vi har faktiskt prov på den på tisdag, eller onsdag :S
Den är förövrigt jättesnuskig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0