Får jag se dig i kväll, på ett tåg till stan?

Öööööh!
Idag är jag sådär suuuper sugen på att spela gitarr och verkligen sjunga 100 låtar. Men eftersom jag är väldigt förkyld så låter det rent ut sagt hemskt :( Grrrrrrr. Plus att jag faktiskt inte har någon bra låt att spela. Visst är de låtarna jag redan kan spela bra, men jag har ju spelat dom tusen gånger redan. Förestn så känner jag mig redo för en ny utmaning. Några förslag? :) Egentligen borde jag börja skriva mina egna låtar, fast jag känner att jag fakiskt inte riktigt har tid med det.
Nu ska vi snart göra gymnasieval, wiie. Det känns både kul OCH spännande, fast dock lite krångligt.

Snart ska jag bege mig hem till Nilla, and Frida to. Vi ska kolla på idol, och min favorit är ju såklart LasseLars <3 Han är helt klart bäst! Erika säger att hon visste att jag skulle ha honom som favorit redan innan jag ens hade sagt det. Hon säger att han är helt min stil, att jag gillar konstiga artister ! Jaja, det är ju bra att veta för framtiden. Jag menar om någon frågar mig "vad har du för musiksmak?" så kan jag ju bara säga, "njaa, jag gillar konstiga artister". KANON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0