Give me some lööve!

- som trädet sa.



Efter några dagars planering så var det dags, jag, Nina och Sandra skulle handla godis innan skolan. Anledning: Vi skulle kolla på Schindler´s list i skolan. P.S den varar 3 timmar!
Vi hade faktiskt turen på vår sida och den snälle busschaffören skjutsade oss ända ner till ICA.
Annars var det hela inte så märkvärdigt.

Filmen var väldigt märkvärdig, den var kanonbra. Fast den var lite hemsk och äcklig ibland. Men den är helt klart värd att se och nämnas i detta blogginlägg.

Efter skolan stack jag, Frida och Amanda till ICA (vittsjö) för att sedan åka vidare till Frida.
Besöket på ICA blev väldigt långvarigt eftersom vi hade ett sånt besvär med att komma på vilken onyttighet vi skulle köpa. ICA har ett stort urval.
Men tillslut blev det pannkakstårta med grädde, glass och sylt (jag skäms) och även om pannkakorna blev totalt misslyckade så blev slutresultatet kanon!

Idag har jag gjort min röst hörd.
Jag har röstat på Lars!

One love
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0