Hejhej Hallå!



Idag åkte alla nior till Hässleholm för att lyssna på en "föreläsning" om drogor och AAS.
Anabola
Androgena
Steroider.
Jenny Kallur, berättade även om hur det är att vara elitidrottare, och jag kunde inte hjälpa att börja fundera på ifall just jag kan bli en elitidrottare :D Sen berättade en kille, eller snarare gubbe, okej man då från Göteborg om AAS m.m.
Jag är faktiskt mogen nog att säga att det var riktigt intressant (Y). 
Nu ska jag snart åka till Bjärnum igen, denna gång för att vara försökskanin på en massagekurs. (welcome to my life!) 
Sen blir det läxorläxorläxor, nej nu ljuger jag. Det är faktiskt ganska glest på läxfronten just nu, and I like it! Jag har redan börjar blicka fram mot lovet, aaah jag behöver verkligen ett break nu!

Imorgon ska jag springa orientering, som jag förövrigt vann förra året :D Men jag tror dock inte att det kommer gå lika bra i år. Men man kan ju alltid hoppas.



.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0