Höst är trevligt!

Idag gick jag med Jennifer hem till pappa efter skolan.
Vi diskuterade väder med mera och kom då fram till att på hösten mår man riktigt bra.
Då menade vi inte precis då när skolan börjar, utan nu. Precis nu känns livet ganska bra.
Inga stora jobbiga problem och dagarna går snabbt som attan. Det tråkiga är förståss att man inte har så mycket tid över till att göra anorlunda saker.
Men på måndag ska nog jag, Frida, Jennifer, Nina, Nilla och Sandra ha en så kallad "girls night out". Med middag på Ta Toung och film + sleepover hos Jennifer. Det låter väldigt amerikanskt tycker jag men det ska bli trevligt :)
För övrigt så ska jag nog till Björket på fredag. Jag vet inte varför men jag har plötsligt fått en väldans lust till att gå .Dessvärre så har jag inte lyckats smitta Frida än. Det får bli ett nytt försök imorgon.

Förrestn kan man ha Badminton-arm?
I så fall så har jag det nu. Vi spelade nämligen badminton hela idrottslektionen alltså 45 min :S 
Efter det så kunde jag inte äns lyfta mitt glas i matsalen. Ett STORT problem!  
Inte bara det, jag SÖG på badminton! Det var riktigt förnedrande!

Nu måste jag läsa min riktigt dåliga bok, för vi har prov på den imorgon!
Imorgon börjar slingan-träningen och det ska bli väldigt spännande.
Den brukar vara jättetråkig men detta året känns det faktiskt riktigt lovande.
Hoppashoppashoppas!


Peace out!
Jag är nog för töntig för det uttrycket.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0