Jag är inte den som är den, jag är den andra.

Klick, klick.
Denna helgen dog min mobil temporärt. (den ligger på laddning och åter upplivas) Vilket jag självklart sörjde djupt. Jag trodde verkligen inte att jag var så beroende av den. Love to my mobil.

Jaja, helgen spenderade jag i Malmö på uppföljningsläger. Jag var inte riktigt pepp på det med det visade sig vara helt okej. Den enda från Vittsjö mer än mig var Marcus och det var tur att han var där. Det hade varit lite ensamt annars. Nu har jag träningsvärk och borde nog stretcha, fast det orkar jag nog inte just nu.

Idag grattar vi pappa som fyller år, oturligt nog kan jag inte hälsa på honom idag så det får bli en annan gång. Dock fick han ett liten hälsning per telefon och en wook-stekpanna.


Kommentarer
Postat av: josefin

oj, och jag som tränade med han i söndags! :P

2008-10-15 @ 19:21:19
URL: http://jousefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0