Open up your eyes!



Look at earth from outer space.
Everyone must find a place
Give me time and give me space
Give me real don't give me fake
Give me strength reserve control
Give me heart and give me soul
Give me time give us a kiss
Tell me you're a Politik




Det är otroligt hur mycket man skulle hinna göra på en helg,  det är verkligen jättemycket!
Och varje fredag så tänker jag ut saker som ska fixas, folk som ska ringas och uppsatser som ska skrivas. Jag planerar och funderar och jag kommer alltid fram till att jag faktiskt kommer ha en massa tid över att "slappa" trots alla bra saker som jag ska fixa. Men när helgen väl kommer så skjuter jag upp allt och tillslut känner jag att hela helgen gått förbi utan att jag fått något vettigt gjort. Men för att se på den positiva sidan så är jag faktiskt riktigt utvilad, dock lite förkyld.... 

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0