The leaves have left the trees.



Idag har jag deltagit i den första ubbaltsträningen, och jag måste säga att det var väldigt strongt gjort av mig. Med tankte på att jag var sjuk samt att det regnade. Jag ringde även Josefin och lyckades få med henne till Ubbalt.

Vid halv två åkte jag återigen in till Vittsjö, denna gång för att titta på  Jojjes första innebandy match. Men i den tredje perioden skadade sig en kille och det blev paus i 20 minuter. Då bestämde jag mig för att bege mig till Josefin. De vann förövrigt matchen med 5-4 ;D
Hos Josefin fanns även Elin och vi skulle kolla på Step Up 2, dock blev det lite misslyckat när filmens hyrtid gick ut en timme tidigare planerat.
Men då fick vi mycket mer tid till att planera olika friidrotts grejs. Vilket var väldigt bra.


Nu ska jag knarka C-vitamin, för jag vill INTE bli sjuk!


Ööööh, you´re such a dramaqueen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0