Baka,baka liten kaka.

Idag har jag bakat, det blev syltrutor. (first time).
Senare i eftermiddag ska jag träna med Josefin och Hanna :) Vi ska bli "fitta"!

Igår var jag hos Amanda på kalas. Mycket trevligt :)
Jag och Hanna spelade poker mot Josefin och Marcus + Frida och Amanda + Rasmus och Jacob,.
Jag och Hanna kom tvåa, Hejja oss!!
Sen begav vi oss (gänget) ut på en promenad i Bjärnum.
Då kom Jacob med världens roligaste kommentar,
-"Hallå, vi kan väll bus svara!".
Han menade alltså att vi skulle sitta och vänta på att någon skulle ringa oss och då skulle vi svara och säga att det var någon annan, ;)
Då skämdes Marcus...

En härlig kväll alltså :)


Jag har precis kommit hem från träningen, och det känns skönt.
Jag och Josefin pushade på bänkpressen och klarade 30kg :)
Hanna fotade ;)
Hade hoppats att spendera kvällen med dessa, men det blir nog inte så :/
 
.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0