Settle down.


Säg inga onda ord är du snäll
hösten kan bli ensam och lång
Solen gick ned sig enligt tidtabell
och människor i stress och tråkig tristess var som skurna ur betong



Fredag.
När jag kom till bussen idag så kände jag att det var fruktansvärt kallt, det var verkligen iskallt. Jag hade mina vantar men det hjälpte inte mycket och min jacka är inte så värst tjock. Uschusch.
Skolan var helt okej, några av mina klasskamrater var i tingsrätten. Jättespännande tyckte jag.
Efter skolan åkte jag hem till Frida och när vi kom hem till henne så gick vi direkt till brevlådan i hopp om att hitta en skolkatalog. Men nej, vi får vänta lite till.
Vi tittade på Fridas nya kanaler och fikade. Sen stack vi hem till Marcus och han berättade om hur det hade varit att vittna.
Det var ganska intressant faktiskt. Vi bestämde oss för att titta på Top Model hos Marcus, det tyckte han dock inte så mycket om. Men sen stack han för att spela någon match men jag och Frida stannade kvar för att se hela avsnittet. Vi hade alltså hela familjen Larssons hus för oss själva.
Tro mig tanken av att snoka lite slog mig, men sånt gör man ju bara inte ;)
Sen stack jag hem. Först var det tänkt att jag skulle tillbaka till Frida igen. Men det blev inte så.
De skulle på någon fest och det hade jag verkligen ingen lust att gå på :/
By the way så börjar jag känna mig lite sjuk igen. (trist).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0