Torsdag= Friirdrottsdag.


Hej roliga Tordag!
Idag hade vi friidrottsdag i skolan och det gick bra,
Jag vann 4;a av 7 grenar och kom 2;a i en :D
Plus att min klass vann stafetten med moi på sista sträckan.

Efter friidrotten åkte jag hem och duschade och sov en liten stund. (skönt)
Sen bar det av till nästa tillställning, träning i Hässleholm.
Men först spenderade jag en och en halv timme i Peters lägenhet. Helt själv, (skönt med lite tystnad).
Vid 19 tog jag bussen till Bjärnum, men jag kom lite för tidigt och fick sitta nere i byn ett tag.
Men det var faktiskt jätteskönt, att bara sitta där medans Johnossi- Summerbreeze ljuder ut ur mina hörlurar  :)
Vi var bara två pers som åkte i bussen, så jag rekomendrar att ta 19 bussen på torsdagar.
Det är jättemysigt (Y). Väl i Bjärnum hämtade The Telanderssons + Josefin mig och vi åkte till Hässleholm.
Jag och Tanja tränade Kula tills det blev jättemörkt och då körde vi hem'
Hemma såg jag på "Vem kan slå Filip och Fredrik" med Jojje, det har faktiskt blivit lite av en tradition. (Me like)

För övrigt så har jag börjat använda vantar och nästa vecka ja då åker mössan också på (Y)
Jag gillar faktiskt hösten för då ska man ha mössa på sig och jag gillar mössor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0