Baby got back!


Veckans prov är avklarat och ja! jag har pustat ut!
Resten av veckan tycks bli relativt soft och ja! det kommer bli asnice!
Middag måste inhandlas och jag funderar på att satsa på fisk, för att liksom göra några sista försök att bli en aning smartare. Kanske kan ni läsa om mig och hur jag har löst livets stora och olösta frågor. En spännande framtid väntar mig, sannerligen.

Min cykel är borta!
Men efter ett litet aggresionsutbrott tog jag mig samman och bestämde mig för att det bara är just en cykel och att det inte är något som kommer förstöra min dag.
Eller som en liten tjockis med propellar sa; Det är en världslig sak!

Efter skolan begav jag mig till Entré med två andra ack så räsersugna friidrottare, vi blev joinade av tre ack så trevliga racketspelare :)
Jag är verkligen inte uthållig när det gäller shopping, min rygg sviker och den sista tiden spenderade jag på gnäll :)

NU; sängen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0