Det krävs ingenting för att känna sig fri.


Jag har ännu inte löst livets olösta frågor, men detta är egentligen inte så konstigt eftersom jag aldrig köpte någon fisk. Men livet går vidare.

Torsdagen var spännande då vi åkte med FIG;et för att spela laserdome.
Mitt kodnamn var Snake! (RAW!) och jag försökte verkligen leva upp till detta namn, det slutade inte så bra som jag förväntat. Vilket egentligen inte var så konstigt eftersom jag ständigt lyckades springa in i folk, detta är egentligen inte heller värst konstigt eftersom jag sprang runt som en galning, inte värst Snakigt av mig.
Wellwell, kul var det :)

Fredagen blev även den ganska spännande, det nalkades utvecklingssamtal så både mor och far kom och hälsade på mig i storstaden. Vi inhandlade en ny cykel :) och sen har jag inte mycket mer att berätta om det.


Träningsläger i Portugal! JA TACK!

Nästa helg; Landslagsläger !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0