A little bit of love.


Julafton blev som de flesta andra år mysig och spenderades hemma hos mormor!
Kusinbarnen sprang runt som galningar och det var inte förrän två tredjedelar av dom hade åkt vidare till en annan julfest som jag riktigt kunde börja njuta av julen.
Tomten kom såklart och det blev en del niceiga julklappar, som jag inte orkar nämna.
Men! jag kan berätta att min bror fick två styckan rubiks kuber. Två? varför två?
Jo! en från mig och en från våran moster. Dock var den från mig 4*4 kub och den från mostern 3*3. Anyhow! Rubiks kuberna blev kvällens aktivitet, i alla fall för några av oss.
En liten teknikhörna kan man säga.
Teknikhörnan förvandlades dock klockan tre till kalleankahörnan.

En annan höjdpunkt, som kanske kan anses som ganska..hmm..pytteliten!
Men ack! ändå en höjdpunkt! En fin höjdpunkt!
Min farmor hade skickat med mina favorit kakor med pappa.
Dom är himmelska.!

Jag msnade precis med silversvallet junior som just nu befinner sig i USA!
Jag tycker fortfarande att internet är en väldigt fantastisk sak och häpnar för varje nytt medelande, USA-Sverige, USA- Sverige på nån sekund.
Snabbt, simpelt och sjukt festligt!

Nyår? Jag vet inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0