I'm a demon you´ve got to deal with!



Lägret i helgen var extremt givande och väldigt roligt.
Nu är kläderna nästan slut och eftersom jag ännu inte har uppfylt livets största kliché, alltså lärt sig att tvätta, har detta orsaket ett mindre problem.

Tillbaka till lägret!;
Jag fick träffa intressant folk, hoppa en massa längd, styrketräna, flowa (first time ever!) och dela rum med Mathildafrånuddevalla.
Mat på Olearys (ingen höjdare!!) och FIG-prat och idol med StinafrånklippangårpåVäxjöFIG Ek!
Förhoppningsvis väntar en uppföljning i maj :)

Eftersom jag spenderar största delen av eftermiddagen och kvällen ensam i Malmö har jag försökt spendera min tid på sånt jag aldrig riktigt hinner med annars. Alltså! VILA!

SNARK!

Kommentarer
Postat av: stina

rolig helg favoritlouise! :D

2009-12-13 @ 18:50:25
URL: http://eeki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0