Magnarp

(lite försenad)

I onsdags drog jag+ klassen iväg till Magnarp. Jag var fortfarande lite sjuk vilket många andra också verkade vara. Jag pluggade i ipoden i öronen för att slippa Marcus sjungande, dock var det vackert, men lite för högtljut för min smak ;)
Väl framme väntade Lena, jag måste väll medge att jag är lite rädd för henne. Fast det är nog bara bra.

Hur som helst gick vi igenom alla regler som om varje ord var dödsviktigt, jag blev trött.
Vi bäddade och åt, jag dränkte min pytt-i-panna i ketchup och dissade Oscar upprepade gånger. (han förtjänar inte det). Jag hade överskotts engergi och alla andra var superduper trötta, mohahah terror!!!!
Vi tittade på "A walk to remember" och Marcus klagade på den allt för mesiga kärleksfilmen. Jag tyckte i och för sig att den var bra. Jag är ju lite blödig.

They tried to make me go to rehab, but I said no, no, no!!

När vi alla skulle krypa till kojs (OBS, allt för tidigt enligt mig!!) lyckades vissa inte hitta tillbaka till sina sängar så de sprang runt ute i storarummet. Lärarna blev inte glada, speciellt då Klang som hade blivit ordentligt sjuk under dagen.
Hon låg dessutom med öra mot vårt rum och vi (7 tjejer) kunde ju aldrig vara tysta!
Efter tre hårda bankningar så slutade vi och slumrade in.

Morgondagen började allt för tidigt, och Klangan såg denna dag ut att må ännu sämre. Hon skickade några smått irriterad blickar mot oss. Vi skämdes.
Efter frukosten gick vi en runda, jag snubblade och halkade över stenar och lyckades komma långt efter de andra i klassen, men det finns ju vissa som väntar. tur var det.

 
100% kärlek

Halva dagen spenderade vi i Ängelholm och jag hittade Sveriges finaste skor. Sorgligt nog var de både superdyra och jag har ju precis köpt nya.
Bussen hem var fullproppad och vi fick tränga ihop oss ordentligt. Jag fortsatte dissa Oscar och när han blev sur försvarade ja mig att berätta att han faktiskt inte är tjock!
På kvällen lekte vi "kropp mot kropp" och sedan lekte vi "Vem är klassens...?" Jag blev utsedd till klassens sportfåne tillsammans med Marcus och Olof. GO oss!
Sen tittade vi på SAW3 och jag, Jennifer och Sandra gick en runda ner till havet.
Egentligen såg jag inte filmen, men jag satt med, dock med ipoden i öronen och glodde på "Hej rymden" för det är banne mig kvalitets TV. Jag lyckades ändå titta på det mesta av filmen. Helt hyffsad.
Denna natt orkade vi inte prata nått, dessutom var vi nog lite rädda för att irritera Klangan ännu mer.






På fredagen stod det städning på shemat.

Det var nog allt, vi har haft väldigt kul ialla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0