Someday we´re gonna dance with those lions!


Egentligen borde jag sitta och titta på medlodifestivalen, för det är väll vad en svensk borde göra denna tiden på året?
Nej, allvarligt talat melodifestivalen är överskattad och artisterna likaså. Jag är inget fan precis.
Jag har faktiskt märkt att fler börjar dissa melodifestivalen, är det helt enkelt så att det har blivit uttjatat?
Jag menar vem kan inte texten på främling, jag måste nog säga att det är en bra låt. Vad hände? Vad hände med Carola? (Botox?)
Kommer det bli samma sak med idol?
 
Men jag kommer säkert ändå sitta där när finalen sänds, för jag kommer känns en press att hålla mig uppdaterad. Man vet ju att alla kommer prata om det dagen efter, eller hur?
Fast kanske blir 2009 det året då jag är melodifestival-fri ;)

Nu ska jag ialla fall plugga, ineg favorit syssla precis, men det måste göras som så mycket annat.



Kommentarer
Postat av: Erika

Läst att du varit sjuk senaste dagarna. Hoppas du snart blir bättre särskilt nu till IUSM!

Tänkte pigga upp med en liten trestegsbild jag tagit på dig även om jag inte frågat. Hittade den när jag rensade. Ingen världskvalite. Krya på dig!http://erikalinneah.blogg.se/images/2009/ll-055_30102282.jpg

2009-02-22 @ 19:12:55
URL: http://erikalinneah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0