Tisdag = Fettisdag = Not!


Idag är det så kallad fettisdag men inte har jag firat den. Konstigt nog är jag galen i semlor.
Hur som helst började dagen bra med kemi, nu tror ni nog att jag är konstig...
Ja det är jag nog också, men jag tycker faktiskt om kemi sådär lagom mycket för att vara ett skolämne. Förestn så var jag på G idag och det kändes bra. Klassen verkade dock chockad..
På estetiskan kämpade vi på med danser och annat. Mina sätt att förklara skaker måste nog förbättras dock. I slutet av lektionen fick vi publik också vilket var mindre roligt. Tjuvtittare.
Egentligen skulle några övat på estetiskan på matrasten också, men när två personer inte kom så återstod det bara två. Vi kände oss smått svikna men tog ändå tillvara på tiden och slappade i det tomma klassrummet.

När jag kom hem så var jag superduper trött och mina ögon hängde som om klockan var över 23. Det är konstigt för i skolan är jag superpigg och glad men när jag kommer hem så är det som om luften går ur mig och jag blir jättetrött och sur. Jag önskar att jag vore pigg och glad hela tiden!
Jag masade mig ändå ner till träningen och styrketränade ytterst lite. (penicilin)
Nu är jag hemma och på shemat står
1; plugg
2; Gitarr
3; planera morgondagen
4; Äta
5; Sooooova!

Jag måste väll också berätta vad morgondagen kommer innehålla.
Jo, jag, Elin och Josefin ska åka till Malmö och shoppa, äta och titta på Billie the vision and the dancers!
Jag kommer hem sent, så vänta inget blogginlägg.

Now, wouldn´t that be groovy baby?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0