Vi är bara barn, du och jag!


Nu orkar jag inte med den här årsfesten längre,
det är faktiskt inte kul längre.

Plus att jag fortfarande är ganska sjuk, en positiv sak är dock att jag har en massa pluggtid.

På onsdag åker jag till Magnarp som faktiskt också är lite av ett stress moment, men det ska också bli väldigt roligt. Man måste samla på sig så många minnen som möjligt av klassen nu. Jag kommer sakna oss, faktiskt!
Vår klass är faktiskt ganska bra om man tänker efter.

Sen på fredag så är det ju den (måttligt roliga) årsfesten, som förhoppningsvis kommer bli lyckad. (skönt att det snart är över, känner jag)
..och på lördag ska jag nog åka till hässleholm och lyssna på Pete på Markan med Jojje och pappa.

 
I´m to tired to take you to heaven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0