Vi är lika du och jag


Efter skolan begav jag mig hem, min hals rosslade någon ohyggligt och även om mina klasskamrater sagt till mig att gå hem så stannade jag hela skoldagen. Jag känner mig bäst själv! (trodde jag)

Vid halv fyra åkte jag till pappa, Jojje informerade mig om siesta och jag blev supersugen på att åka dit!
Finkläder stod på inbjudan så jag och pappa fick aggera smakråd åt Jojje, det blev bra!
Efter det gick jag och Jojje ner till ica, eftersom ica har omogarniserat sig så var det väldigt svårt att hitta majonäsen. Sebastian kom efter ett tag och joinade vårt shoppande. Sen gick vi hem.
Väl hemma fick jag en härlig improvisationsuppvisning av de båda ;)


Sen kom Jörgen och hämtade upp mig och Jojje, i bilen satt även Josefin.
Sen var det dags för gala, det känns lite flashigt att säga att man ska på gala, och ha! Det var faktiskt ganska flashigt också, det var som en miniversion av idrottsgalan som sänds på TV, plus att man fick världensgodaste dessert!
Men min hals blev bara sämre och sämre och när jag kom hem till pappa igen så hade jag nästan totalt tappat rösten. Pete (min halvbror) var också där och han berättade att han skulle spela på markan nästa lördag, jag vill såklart hänga med och kolla, hoppas bara inget annat står på shemat!.


Da rock legend!


 Mor, bror och Hägg


                                                                       
Gala och dessert.


Idag ska jag vila, det blir förmodligen inget björket ikväll, (sad face)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0