Här ta min hand jag följer dig, vi ska åt samma håll. Härifrån!


- Jag var kroniskt kär i vem som helst, i alla väder, alla timmar på dygnet. Jag behövde papper, penna och en gitarr. Jag behövde tacka livet.
/ Lars Winnerbäck

Josefin överraskade mig med den underbara nyheten om att Lars Winnerbäck kommer till Kristianstad i höst/vinter. Jag ska dit!
Ge mig!

Dock har jag ändå en känsla av besvikelse.
Jag har dansat soldansen, lagt fram min finaste bikini och varit extra snäll mot alla spindlar men ändå så regnar det. Varför är det inte soligt!
Jag är redo för rödbrända ben!

Ikväll ska jag träna

.


Kommentarer
Postat av: siri

Sv: Nästan allt men mest längd,100m och 80mh (a)

2009-07-21 @ 12:35:38
URL: http://tyypgiraff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0