I go without direction Lilly! I will end up anywhere..


Torsdag
Idag bestämde jag mig för att vakna lagom tidigt, det händer nämligen att jag sover till klockan 12 och då har nästan hela dan gått. Det känns så deppigt!
Jag lyckades hur som helst vakna i lagom tid idag, vilket betyder klockan tio, och vid klockan ett cyklade jag ner till Gundrastorps sjön för att möta Frida.

När jag kom dit såg jag till min stora förvånging att det stod 4 stycken (5 stycken, minnet svackar) mopeder. Okej, detta kanske inte är så konstigt och chokerande igentligen men det brukar aldrig vara något folk vid grundrastorpssjön. OBS därför också den bästa badplatsen, men ryktet har tydligen spridit sig.
Jag måste erkänna att jag blev lite blyg, tills jag hörde Erika ropa på mig.
Jag sprang ner för backen slängde av mig kläderna (OBS ej badkläderna!) och hoppade i vattnet. Okej jag överdriver lite, men det var sjukt kul att se alla igen.
Nere vid sjön fanns nämligen Erika, Emelie, Elise, Angelica och Frida förståss, och vi hade jättemysigt tills det började åska-.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0